Sunday, November 1, 2009

sayang korang smue...

kalo sbut pasal praktikum,smpai ble pun xabis2.bdak2 ni baek,bagus,pandai,so thts y aku sayang diorang.dlu masa kt SKDP (Desa PEtaling) sama gak,pandai,baik,rajin,tp yg ni diorang lain skit r.
kelas smue darjah 5 aku dpt,so xde r truk cam si JOE kena drjah 4..hahaha..alhamdulillah.
ni si daniel anak polis bkt aman..pandai,baik,tp sengal...hehehe...








ha..yg bdak ni aku xaja.Joe aja,pastu CIKGU TOPEK (IPBA) yg ajar..ksian.bagus bdak ni.just smthing je xkena ngn die.tanya si JOE,die lebih mgetahui bdak ni...







yg ni lak bdak2 5C.pling banyak tolong aku masa observe..tiap kali observe kena kelasa diorang..pandai,bijak,kuat bertanya,giat,hahaha..mcm2 lg r.
CIKGU SAYANG KAMU...5C.

1 comments:

kudabesi said...

danial nih la dapat ceramah pree aku haha

silap la nak melawak tak kena masa